torstai 7. marraskuuta 2013

33. Iiris and Autumn part I

Cool beans!






















Kuvattiin Iiriksestä syksyllä neljä eri asukokonaisuutta ja näitä tuli sen verta paljon että ajattelin julkaista kolmessa erässä, joista tämä on ensimmäinen. Meillä oli ihan huipputiimi, Iiris mallina, Sini-Pilvi stylistinä ja Mauno tekemässä meikit ja hiukset. Oli mahtava sää ja kuvauspäivä! Kumpa toi ruska olis kestänyt pidempään, olisin voinut kuvata tollasessa säässä vielä niiiin paljon!

-Assi

Kuvat: Astrid Mannerkoski
Malli: Iiris Juutilainen
Stylisti: Sini-Pilvi Silén
Meikki ja hiukset: Mauno Engberg


ps. Kuvasin mun papasta videota viikko sitten ja kahvipöydässä tuli puheeksi valokuvaus ja kävi ilmi että mun pappa on nuorempana kuvannut ihan älyttömästi! Sillä oli neljä filmijärkkäriä, kaksi Canonia, yksi Neuvostoliittolainen Zenit ja neljäs jonka merkkiä en muista. Niin niin niin!! Pappa antoi mulle yhden näistä, Canonin T50 automaattijärkkärin, ja oon sillä nyt kuvaillut! Oon niin innoissani tosta, nyt kun pääsisi vielä koululla pimiöön kehittämään!
Lukiossa opettelin pimiön käytön, ja se on niin siistiä. Toivon vain että saisin nyt uudessa koulussa käyttää pimiötä. Tähän asti politiikkana on ollut että aiheen kurssi pitää olla käyty, jotta saa käyttää jotakin. Ehkä mä vakuutan meidän opettajat mun pimiö skillsseistä että pääsen kehittelemään :)


2 kommenttia: