maanantai 7. huhtikuuta 2014

51. Getting closer to nature



 Oon lähiaikoina nauttinut suunnattomasti ulkona pyörimisestä ja rehellisesti sanottuna _kaiken_ kuvaamisesta. Joka viikonloppu kun olen käynyt porukoiden luona maalla mulla on ollut kamera mukana ja oon sitten pomppinut siellä pitkin maita ja mantuja kuvaten kaikkea mitä eteen tulee. Tavallaan se on tosi rentouttavaakin kun voi vaan kuvata, eikä tarvitse toteuttaa mitään tehtävää mihin on nyt koulussa tottunut. 
Meillä on koulussa ollut muutaman viikon melkein pelkkää studiota niin on mukavaa vaihtelunkin kannalta päästä luontoon. 

Mulla on tässä muutaman päivän sisällä ollut kahdet ennakkotapaamiset liittyen hääkuvauksiin, ja täytyy sanoa että vaikka olin jo aiemmin innoissani, niin nyt oon vielä enemmän kun oon tavannut ne joita oon menossa kuvaamaan! Aivan älyttömän ihania ihmisiä kaikki olleet :) Tulis se kesä nyt jo!

Mutta nyt niihin kuviin. Kaikki kuvat on kuvattu Canonin 5D Mark II rungolla, Canonin 50mm f/1.4 ja  100mm f/2.8 objektiivilla.

Tuleeko muillekin muuten kuvia muokatessa valinnanvaikeus? Mä tykkään kamalasti leikitellä kuvien väreillä ja kontrasteilla, varsinkin kun on näin abstrakteja kuvia. Sitten loppujen lopuksi mulla on samasta kuvasta 5 eri versiota enkä osaa päättää mikä niistä on paras :D Noh, sain kuitenkin karsittua niitä jonkin verran , mutta silti tähän postaukseen päätyi pari kuvaa joista on kaksi versiota :D Saa muuten kertoa mielipiteitä noista kyseisistä kuvista! Kumpi versio toimii paremmin? Kuvista saa toki muutenkin antaa palautetta! :)

-Astrid
































8 kommenttia:

  1. Onpas taas upeita kuvia! Etenkin nuo pisarat tuossa "rihmastossa" - mitä se muuten on, naavaa vai jokin kasvi? Ja nuo pelkät havunneulaset, etenkin jälkimmäinen, wau!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kamalasti! Naavaahan se! Vähän oikein yllätyin kun näinkin etelästä löytyi noin paljon naavaa, Jotenkin aina kuvitellu että sitä kasvaa vaan lapissa :D

      Poista
  2. Upeita kuvia !:o varsinki noi ekat missä oli noita vesipisaroita!

    VastaaPoista
  3. Vau ihan mielettömän hienoja kuvia!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti! ^^ Kävin kattomassa sunkin blogin, ihania kuvia! :)

      Poista