tiistai 15. huhtikuuta 2014

52. wubwubwub, photos and bouldering-chitchat

Heips! 
Kuten huomaatte oon superhuono keksimään otsikkoja tämmöisiin randompostauksii.. :D

Oon nytten aika monena viikonloppuna ollut porukoilla landella, musta on tosi rauhoittavaa olla poissa koneen äärestä (kotona mä jotenkin aina jumahdan koneelle) ja puuhailla pihahommia ja muita maatilan töitä. Tässä postauksessa olisi siis _jälleen kerran_ random näpsyjä mitä oon kuvannu Pusulassa. :D

//Random sivuhuomiona, kävin tänään ensimmäistä kertaa BOULDEROIMASSA! 
Boulderointihan on siis seinäkiipeilyä ilman valjaita ja matalassa, max. kolmessa metrissä niin että alla on pehmeää patjaa. Hyvä vaihtoehto oikealle seinäkiipeilylle koska siinä ei tarvitse käydä mitään kurssia.
 Ja oli muuten älyttömän kivaa.  Nyt on jälkikäteen kädet niin kipeet että hyvä kun paistinpannun sain nostettua, mutta ens kerralla jaksaa taas paremmin. Käytiin Salmisaaren liikuntakeskuksessa ja yllätyin todella positiivisesti, palvelu oli tosi hyvää, saatiin mukavasti ohjeistusta ja vielä alennus kun käytiin päivällä. Kun olin saanut kengät jalkaan ja valkkasin ensimmäistä reittiä mitä kiivetä niin tuli kyllä sellanen että ei hemmetti, enhän mä tollasta pääse ylös. Sitten vaan kädet ja jalat alotuspaikoille ja jollain ihmeen kaupalla mä pääsin sinne ylös. Sitten mä pääsin toisen kerran, kolmannen, neljännen.. Tunnin päästä kädet oli niin sohjona että oli pakko luovuttaa ja lähteä kotiin.
Vaikka boulderoinnissa ei ollakaan kuin kolmen metrin korkeudessa maksimissaan, niin kyllä siitä pienet adrenaliinit pärähti käyntiin kun ote meinasi livetä. Kertaakaan en onneksi pudonnut, mutta esi kerralla ajattelin että sitä voisi harjoitella, ihan vain sen varalta jos oikeasti joskus putoaa. 

Musta tuntuu että pitää useemminkin alkaa kokeilemaan uusia lajeja, ja tollanen on tosi mukavaa piristystä ainaiseen salilla käyntiin, vaikka kyllä mä siitäkin tykkään. 

Mutta nyt mä päästän teidät niiden kuvien kimppuun! Mä olen lähiaikoina julkaisemassa ainakin mun ensimmäisiä sisustuskuvia mitä oon ottanut, ne inkkarikuvat, ja ensi viikolla julkaisen mun ensimmäisen TUTORIAALIN!  Kyllä, kuulitte oikein, mä olen vihdoinkin saanut oikeasti kirjoitettua tutoriaalin, joskin täysin eri aiheesta mistä mun se piti tehdä. Tää tutoriaali tulee käsittelemään Brenizer-kuvan tekemistä. Aion Tässä jossakin vaiheessa tehdä myös ihonparantelu-tutoriaalin ja jotain muutakin jos oikein innostun :)

Ihanaa pääsiäistä kaikille ja nauttikaa lomasta! <3

-Assi





















12 kommenttia:

  1. Kisuuuuuuuuu! <3 Ihania kuvia <3

    VastaaPoista
  2. Tosi kivasti muokattuja kuvia. Jotenkin ihana tunnelma näissä! :)

    http://diamondsandpearlsbyjulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha just kävin kommentoimassa sun blogiin :D Mutta kiitos! :3

      Poista
  3. Vastaukset
    1. Kiiitos! <3 Tykkäilen muuten sun blogias hirveesti!

      Poista
  4. Oii, kivoja kuvia! :)

    mamiemomy.blogspot.fi

    VastaaPoista
  5. äää aina niin upeita kuvia, oon kade! :)

    VastaaPoista