torstai 24. huhtikuuta 2014

54. The Rhubarb rhubab barbhub

Heipsan!
Ah toi auringonpaiste! Tekisi mieli olla koko ajan ulkona ja kylveskellä auringossa. Eilen käytiin muutaman kilsan lenkillä Nuuksiossa ja paistettiin itseämme mäen huipulla. Nuuksiossa ei tällä kertaa tullut otettua kuvia, mutta kotona käydessä sain mun äidin assaroimaan mua kun otin makrokuvia! Joka kesä aina kattelen miten oudolta raparperi näyttää kun se kasvaa ja nyt viimein napsaisin siitä muutaman kuvan. Oon muista blogeista bongaillut jo aika paljon krookuksia ja mä en ikävä kyllä ole poikkeus, joudutte näkemään siis lisää kukkakuvia :D Lopussa pari bonarikuvaa meidän kissasta joka rakastaa aurinkoa melkeen yhtä paljon kuin mä :) 

ps. Rupeen tästä lähtien aina kun on aikaa niin lisäämään kuvat isoina blogiin, jeje! 

-Assi

 Jos muuten et ole vielä käynyt tykkäämässä mun facebook-sivusta niin nyt painamaan sitä namiskaa! :)































8 kommenttia:

  1. Wou hienoja taas kerran kaikin puolin!:) Tosi jänniä muotoja tossa raparperissä kyllä:o Ja kissat on rakkautta<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Joo noi raparperit näyttää ihan ufoilta.. :D

      Poista
  2. Ihan tajuttoman upeita kuvia!! Vau!

    VastaaPoista
  3. Vau mitä kuvia!

    elamanikuvina.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sulla on kivan olonen blogi! :)

      Poista