keskiviikko 13. elokuuta 2014

68. Frida


























Malli: Jenna Veijola
MUAH: Susu Holm


Nyt on kyllä tekstipato. Mitähän tähän kirjoittaisi. Oli perkeleen kuuma, Susu teki upeat hiukset ja meikit, mulla ei ollut assaria joten taiteilin hikipäissäni toisessa kädessä kamera ja toisessa heijastin, mikä oli aika tuskaisaa mutta saatiin silti  musta hyvinkin Frida Kahlo-tyylisiä kuvia :) 


ps. Blogger kiltti, mitä ihmettä teet mun kuville? Iho näyttää ihan joltain nuken iholta ja liilat on ihan päin jotain :( Miten tänne saa lisättyy kuvia niin että tää ei kompressoisi niitä mitenkään?

Astrid

13 kommenttia:

  1. Oisko se nyt ollut, että google-tilin asetuksista saa pois ton et blogger ei käsittele kuvia. Ja on muuten ihan älyttömän upeita noi, vau!! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ikin ees käyny mun googletilin asetuksissa.. En ees ollu tajunnu et mulla on joku google plus tili XD Pitänee varmaan etsiä noi asetukset jostain :D Kiitos ihan älyttömästi!! ^^

      Poista
  2. Itse ainakin lataan kuvat flickrin kautta blogiin ja kuvat pysyy paremmin alkuperäisen näköisinä. Mutta muuta en kuvista pysty sanomaan kuin WAU!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä joskus koitin tota mutta en siis vaan jotenkin tajunnu :( Pitää kattoo jootai ohjeita että miten se toimii. Kiitoooos!! :3

      Poista
  3. Itsellä oli sama ongelma mutta sitten kun latasi kuvat PNG muodossa bloggeri ei enää muokannu niitä ~! täytyy sanoa että aivan uskomattomia otoksia olet saannut aika!!~ inspiraatiovyöry iski !! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun pitää testaa tota PNG- muodossa laittamista! Ainakin mulle se ois kaikist helpointa kun teen jokatapauksessa blogia varten oikeen kokoset kuvat niin ei tarvii vaihtaa ku jpegist pngeeks :) Hihii kiitos paljon!! ^^ Vitsi kävin kattomassa sunkin blogeja ja rakastuin noihin sun piirustuksiin!!

      Poista
  4. aivan upeita kuvia, rakastuin näihin väreihin!


    www.tiia-valokuvaa.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sullakin on ihana blogi, kävin tsiigailemassa :)

      Astrid

      Poista
  5. Wou ihan mahtavia kuvia! Nää värit on vaan jotain niin upeeta! ♥

    VastaaPoista
  6. Upeat upeat sävyt näissä!! :-) Lukijaksi liityin!

    VastaaPoista