keskiviikko 3. syyskuuta 2014

69. Kirsikka ja Riina // YO-kuvaus Helsinki part 1 ja kesäläpinöitä

Kirsikka













Riina








Blogi on viettänyt pientä hiljaiseloa kun en oo kerinnyt muokkaamaan mitään omien proggisten kuvia, mutta ajattelin nyt tähän hiljaisuuteen päräyttää parit tänä kesänä otetut ylioppilaskuvat. 
Kirsikan kanssa oltiin Viikissä kuvaamassa, ja Riinan kanssa jalkauduttiin Helsingin keskustaan ja pysähdeltiin aina kivan näköisiin paikkoihin. 
Mulla on vielä muutamat hääkuvat muokkaamatta mutta sen jälkeen lupaan että on tulossa jotakin ihan älyttömän siistiä(!!) Mulla oli kesän lopulla muutamat omat kuvaukset, joiden satoa en malta odottaa että pääsen muokkaamaan! Aloitin kuvaamaan ensimmäistä kuvasarjaani, johon mulla onkin jo ensimmäinen kuva valmiina, mutta blogipostauksen tekeminen on jäänyt kun oon niin huono kirjoittamaan :D Haluaisin kirjoittaa mun motiiveista tehdä toi kuvasarja, ja mitä se mulle merkitsee, mutta kun se on niin kamalan hankalaa. Saattaa olla että kirjotan sen englanniksi, josko silloin mun runosuoni alkaisi kukkimaan. 

Oltiin myös koulun kanssa 4 päivää Virossa Tartossa ja pääsin kuvaamaan kaikenlaista jänskää, mulle tuli mm.virolainen Reelika kuvattavaksi, mutta tästä tulee oma postauksensa joten en läpise enempää ;)

Täytyy sanoa että tää kesä on ollut todella antoisa, oon kuvannut lähes joka viikonloppu häitä, oon oppinut aivan älyttömästi ja tavannut ihan mielettömiä ihmisiä <3 Ja tietenkin syönyt joka lauantai hyvää ruokaa ja kakkua! XD Kerrassaan mahtava kesä, ja ei tarvitse ensi kesästäkään miettiä että mitä sitä tekisi!  Toisaalta en oo myöskään ikinä istunut näin paljoa koneella muokaten kuvia, ja oon pariin kertaan meinannut heittää tän hitaan hoopeen rumiluksen seinään, ehkä kohta olis aika hommata uusi tietokone. 

Myöskin tulossa on yhteistyö kuvaa jota tein Villi Vaniljan kanssa, pääsin kuvaamaan ihan mielettömiä kampauksia ja meikkejä! Saatiin käyttää myös Villin Vaniljan naapurin, Perkele Clubin tiloja kuvauksissa, oli ihan mahtavaa!!

Nyt mä jatkan kuvan muokkausmaratoonia, soromnoo ja öitä!

-Astrid


6 kommenttia:

  1. Peukutan näitä kuvia ja isosti!!:)

    VastaaPoista
  2. ihana Kirsikka! kauniita kuvia. :)

    VastaaPoista
  3. huikeita! , saanko udella kalustoa ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää on kaikki kuvattu kombolla 5 D mark 2 ja 50mm/1.4 :)

      Poista
    2. Ja heijastinta käytetty valasussa :)

      Poista