keskiviikko 4. maaliskuuta 2015

93. Universe







Malli: Vappu

En nyt saa kirjoitettua mitään järkevää kun oon niin innoissani, nimittäin aamulla tuli viestiä että Pupulandian Jenni on kirjoittanut musta blogiinsa jutun! Älyttömän siistiä, kiitos Jenni!! Musta tuntuu että oon muutenkin nyt kaikesta älyttömän innoissani, muutaman tunnin päästä meen allekirjoittamaan työssäoppimissopimuksen Studio Hissiin ja iltapäivällä meen Wacomin koulutukseen tulevia Kuva ja Kamera messuja varten joissa työskentelen Wacomin edustajana viikonlopun aikana! 

Jos jotkut teistä lukijoista on tulossa Kuva ja kamera messuille viikonlopun aikana niin tulkaa ihmeessä moikkaamaan! Mä oon koko messujen ajan Topshotin ständillä esittelemässä piirtopöytiä. 

Tänään käyn myös koululla hakemassa ne arvontaan lupaamani filmivedokset joten arvonta tulossa blogiin myös parin päivän sisällä! :) Ihana päästä myös julkaisemaan filmikuvia, mulla on kehittynyt niihin jotenkin erityinen tunneside, johtunee kai siitä että ne on omin käsin pimiössä kehittänyt ja vedostanut niin voi sanoa tosissaan että minä tein nämä :D Pitäisi joku päivä taas mennä pimiöön, en nyt varmaan kuukauteen ole siellä käynyt. Pimiössä väkertäminen on yksi rentouttavimmista asioista mitä tiedän! 

-Astrid 

3 kommenttia:

  1. Henkeäsalpaavia nämä sun kuvat edelleen. :) Ootan innolla että nään noita sun filmikuviakin! Ite oon kans kehittänyt kuvia viimeksi Torkkelissa ku opiskelin muutama vuos sitte ja on kyl kivaa puuhaa ja nättiä jälkeä tulee! Pakko saada kyllä joku päivä taas filmikamera käteen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon Helmi!! Milloin oot ollut torkkelissa? Parhaimmillaan ollaan oltu varmaan samaan aikaan pimiössä, mä oon käynyt Kallion ja siellä käynyt pimiökurssin! :D Mä koitan niitä pian saada julkaistua, mun piti torstaina käydä jo hakemassa ne koululta mutta tulikin niin kiire aikataulu etten kerinnyt! >:( Filmikamerat on kyllä ihan rakkaus, jokainen kuva on erityinen kun ei tule kerralla lauottua tuhatta lähestulkoon samanlaista kuvaa! :)

      Poista
  2. Ihan tajuttoman upeita kuvia!
    Oli ihan pakko sen kuva&kamera törmäämisen jälkeen tulla vielä tarkistamaan, että olinhan mä nyt varmasti yhdistänyt oikean ihmisen oikeaan blogiin, mutta kyllä näköjään olin, hehe :D

    VastaaPoista