sunnuntai 31. toukokuuta 2015

99. Summer feeling














Oon vihdoinkin saanut takapihan kondikseen, sain synttärilahjaksi yrttejä ja kesäkurpitsa löysi vihdoin tiensä omaan laatikkoonsa. Sain myös vanhemmilta kuunliljaa jonka istutin tänään. 

Oon tehnyt myös uusia ostoksia, laukun löysin Vilasta ja rakastuin siihen ensisilmäyksellä. Siihen mahtuu just sopivasti lompakko, kännykkä ja aurinkolasit. Lompakko uusiutui myöskin, vanha oli kirpparilta ostettu ja jo parhaimmat päivänsä nähnyt (ja myös maailman epäkätevin.) Nyt mulla on ensimmäistä kertaa moneen vuoteen kunnollinen lompakko! Aurinkolasit oon ostanut muutama vuosi sitten Bik Bokista, ja ne on edelleenkin ihan lempparit. 

Meidän takapiha on siitä tyhmä että siihen ei paista aurinko lähes ollenkaan, vain pari tuntia aamulla. Sen takia siinä selviäviä kukkia onkin ollut vaikea löytää mutta noi kuunliljat ainakin pitäisi pysyä hengissä! 

Oon nyt ihan kesäfiiliksissä, perjantaina oli viimeinen päivä työssäoppimista Hississä, ja lauantaina alkoi kesän hääsesonki Annen ja Pedron ihanilla häillä. Tänään aika on kulunut pihalla, ja huomenna meen vanhemmille maalle lomailemaan. Keskiviikkona jatkuukin sitten duunit kiinteistökuvauksilla. 
Pakko sanoa että mä kyllä oikeasti rakastan hääkuvausta, eilenkin olin vaan pelkkää hymyä kun pääsi ikuistamaan onnellisen parin hääpäivää. 

Tässä muuten yksi Annen ja Pedron häistä, eikö noi kaksi ookkin niiin söpöjä? :)



Otan huomenna kameran mukaan landelle, joten luontokuvia on odotettavissa, paljon!

-Astrid

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti